Monday, October 11, 2010

nadlavahetus ja popipaev

Reede oli usna tore kui vaibapuhastuse lugu valja jatta. Hommikupoole kais tristan lasteaias ja mina soitmas, peale lounat kaisime kadi ja tristeniga jalutamas. Ilm oli super ja kondisime lausa 3 tundi mooda wansteadi. Tristan on oma karustreigist ule saanud ja ei ole tal seal olemise vastu enam midagi. Vaibapuhastaja aga selline lugu, et aja muutmisega tuli mingi viga sisse ja kohale ilmusid 2 firma koristajad. Pidin siis uhele 25 naelase cancellation fee maksma. Jube tige olin enda peale, et nii lihtsa asjaga soperdasin. reede oo oli tristan peaaegu kogu oo uleval ja nii siis mina ka. Laupaeval kaisime Tristaniga jalutamas ja pidime princiga kokku saama, et kingariiulid osta ja pojale moned riided vaadata. Joudsime Tristaniga kella 16.30 kokkulepitud kohta kohale aga keda ei olnud oli minu kallis kaasa. Telefonile ta ka ei vastanud. Olin eriti tige. Ma saan aru, et hiljaks voib jaada aga no telefonile voiks ju ikka vastata. Laupaeviti on poed paksult rahvast tais on seetottu on uksi karuga usna keeruline riiulite vahel manooverdada ja asju otsidata. Last karuga endast vaga kaugele ka jatta ei taha, seega andsin usna ruttu alla ja otsustasin sammud kodupoole seada. Prince vahepeal helistas aga kuna kokkulepitud ajast oli juba 30 minutit moodas ja helistamise hetkel oli ta vahemalt poole tunni kaugusel. Mul ei olnud enam mingit isu teda ootama jaada. Nii ma siis tulin koju ilma kingariiulite ja muu kraamita. Puhapaeval tahtsin uuele shoppamise katsele minna aga kuna prince teatas, et ta peab kuskile minema jai jalle kaimata. Ohtul kaisime Magdal kulas. Prince, kes alkoholi uldiselt vaga vahe kannatab otsustas Magda isaga pudeli Subrovkat ara juua. Taiesti sooda. Jai taiesti purju ja laks linnapeale. Meie tulime koju.

Tana ei raatsinud Tristanit lasteaeda viia ja helistasin hommikul, et ta tana ei tule. Magasime kella 12ni ja siis oli aeg ules argata, et Tristan vaktsineerimisele viia. Ta pidas nii vapralt kolmele sustile vastu, et vaata ja imesta. Nuud ei ole enam enne aastaseks saamist vaja minna. Peale seda kaisime jalutamas ja mangisime. Tristanile hirmsasti meeldib kui teda koditada ja hupatada, siis on naeru kui palju.

No comments: