Saturday, October 09, 2010

lastead ja hambad

Lasteaias kaimine Tristanile endiselt hirmsasti meeldib. Probleem on endiselt ainult pudelist piima joomisega. Ei tea mis sellega teha :( ei taha ta kohe uldse sellest midagi teada. praegu oleme nii hakkama saanud, et soodan enne kohu tais kui laheb ja toon jargmiseks soogikorraks tagasi aga 2 nadala parast enam nii ei saa. Peab ruttu midagi valja motlema. Mina ise kain tristani lasteaias olemise ajal usinalt soidutundides. Jargmine laupaev on eksam. Narv hakkab vaikselt sisse tulema. Ei tahaks kohe uldse labi kukkuda, sest autot ja juhilube oleks hirmsasti vaja.

Hammas tuleb ka ja selle tottu on nuud paar viimast ood usna unetud olnud :(. vaene vaikene mees on nii hadas sugelevate igemetega, et kohe uldse ei saa magada ja tahab ainult kas kaisus olla voi mangida. Kui ma tema sahkerdamisest valja ei tee hakkab ta enda pead vastu voodi aart taguma ja nii olen sunnitud ta ikka ja jalle meie kaissu tostma. Niipalju siis kasvatamisest :) Nu aga ma ei saa ju lasta tal enda peakest niimoodi taguda ja korrale nii vaikest ju kutsuda vist kuidagi ei onnestu. Tahaks kull, sest ta nuud on aru saanud, et kui ta hakkab pead pulkade vastu looma siis emme kohe reageerib. Nuud ongi nii, et ta ennem teeb kindlaks, et kas ma ikka vaatan ja kui aru saab, et vaatan hakkab jalle pihta :( Kui ta meie vahele saab siis hakkab issit ules sakutama, patsutab rusikatega ja kisub juustest seni kuni issi ules arkab ja siis on jube rahul :)

No comments: