Tuesday, October 26, 2010

liiga palju kola

Appii! Mina ei saa aru mis minu mehel viga on? Miks tal niipalju kola on vaja ??? Videomange, igasuguseid erinevaid mangu konsoole, kitarre, spordivahendeid (kangid, hantlid, poksikotid, poksikindad, surfilauad, surfilohed jms) ja muud sellist trana on terve elamine tais :( Oudne! See tekitab minus kohutavat stressi, sest mulle uldse ei meeldi kui elamises palju asju on. Ja milleks on vaja nii palju asju? Kas uhest videomangu konsoolist, uhest poksikotist jne ei piisa? Temalt ma ei ole suutnud veel sellele kusimusele moistlikku vastust saada. Sellest ajast kui ta siia kolis asju muudkui tuleb ja tuleb ja tuleb ja ara visata ei luba ta enda asjadest midagi sest tal on neid koike vaja. Mone asja vahest harva ikka saan minema visata voi ara anda aga uldiselt on ikka nii, et uks asi laheb ja 10 tuleb asemele. Ma muudkui uritan seda kola kuidagi ara paigutada, et elamine nagu ladu valja ei naeks aga mida aeg edasi seda vaevarikkamaks see saab. Mina ei tea mis saab!! Ma saan aru, et igasugu vahendeid enda hobideks on vaja aga no come on, see situatsioon siin on valjaspool igasugust normaalsuse piiri! Pohjus miks ma tana selle ule kurdan on jargmine. eelmine nadal mainisin seda talle poole sonaga, (ma ei palunud tal seda osta ega midagi) et mul oleks vaja kaamerale tripodi ning, et motlen endale uhe muretseda. Tegudeni mina veel ei joudnud ja eile ta siis ullatas mind sellega, et toi mulle tripodi. No tore! Aga no siis tana tuli teine kah! Selline suur ja ma ei tea. Ma kull ei tea aga tundub, et selle otsa voib lausa mingi suuremat sorti videokaamera jms riputada. Minu kaamera jaoks tundub see ilmselgelt liiga suur. No ja ma kusisin, et akki sa viid selle tagasi, et see on liiga suur aga tema arvas, et no et siis tuleb suurem kaamera muretseda. Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh it does my head in!!!

1 comment:

kaldrekatrin said...

Oot...ma saadan sulle nimekirja vajaminevatest asjades, siis võid osa uuele tänavale saata... :D