Tuesday, April 24, 2007

pea probleemid

Kuulge, ma ei saa aru mis mul nende juustega lahti on? Juba 2 ettepanek tasuta juukseloikuseks usna luhikese aja jooksul. Kas asi on toesti nii paha? Ma olen ausona ikka vahepeal juukseid loiganud nu ja minuarust naevad nad usna ok valja.
Nu aga jargmine nadal lahen uhe ilusa gaypoisi Michaeli sobra salongi ja siis hakkame vaatama mis sest asjast saab. Ta utles, et mulle tuleks teha midagi teistmoodi aga mitte luhikeseks loigata, eks siis nais. ma pean mingeid pilte otsima hakkama ja see on kindel, et ma maluhikest soengut ei taha.

Muidu uldiselt on hirmus peavalu ja viimased kaks paeva on kolepaha olla. Kahtlustan gossipi puudust. Nimelt ostsin endale OK ja Grazia a mu kallis majanaaber vehkis need sisse ja tagastas alles tana, seega alates laupaevast olen elanud ilma seltskonnauudisteta ja nuud annab see tugevalt tunda.

A see on ka, et Priit on nuud minu ule nii uhke. Nimelt on selline lugu, et mingil pohjusel lagunes mul eelmise nadala jooksul 4 paari kingi ara ja kuna ma momendil olen ennast usna kitsikusse majandand ja raha saan alles jargmine nadal, siis kappan ringi umbes 10 cm tikk-kontstel. Nu ja Priit muudkui, et nii tore naed sa oled ka naiseks saanud. Mehed lihtsalt tegelt ei saa aru mida see tahendab.

oeh aga nuud hakkab minu seriaal

No comments: