Friday, April 20, 2007

ajab hulluks

Teate mul on kohutav probleem pikkade juhtmetega kodanike ja flegmaatilkutega. Ma vist varsti loon monele sellisele varsti lihtsalt nuiaga pahe, ausona. Nu ma tean jah, et vagivald ei ole lahendus ja ma peaks olema tolerantsem jne jne aga nu come on. Kuidas muidu saaks nagu sellistele selgeks teha, et sul nendega probleem? Enamik neist ei saa ju lihtsalt aru kui sa neile midagi utled: kama kas hea kui halvaga, molemat pidi ei joua see asi lihtsalt nendeni. Aga voib olla on see nende kavalus sellise naiivsuse taha peituda? Ehk olekski parem teha nagu, et sa ei saa udujummigi aru?
Muidugi siis on jalle see oht, et moni minusugune annab sulle nuiaga vastu pead voi, et inimsed uleuldse ei viitsi sinuga tegemist teha sest paljudel pole kannatust oodata kuni sa oma lausega lopule jouad. Et siis parem mitte.
Aga nuud moned naited:

1. Meie segane majanaaber Suhas seisab koogis kaes banana ja vaatab naiivselt otsa ning kusib kuidas banaani ja piima kokteili teha. Nu mis kusimus see on???

2. Musi teeb kartuliputru ja siis kusib tema majanaaber, et kuidas seda sooma peaks?

3. Nu siis jalle meie Suhas! Ta on ikka nii tore  Ta on minu kaest vahemalt seitse korda kusinud kuidas rostsaia teha ja iga kord kui ta tahab pesu pesta palub ta mind pesumasina settingud paika panna. Ma luban, et kui ta minult ukskord veel kusib kuidas saia rostida siis ta lopetab seal rosteris.

4. Jalle Suhas! Meil on elutoas uks lill mis naeb ikka lill valja ka, nu ja tema kusib kas see on puu? Nu ja selliseid asju kusib ta koguaeg, oudne, ta ajab mulle judinad peale. Onneks ta kolib kohe ara 

5 . Majaomanik. Eile saadab mulle sonumi, et koik rent ei ole makstud. Mina siis vastu, et maksin kull koik ara aga kui see mingil pohjusel kohale ei joudnud siis palun anna mulle summa teada ja ma teen ulekande. Jargneb sonum, et a ma tegelt ei teagi, et kas on puudu, et ta vaatab. Nu ja vaatab siiamaani. Fu** tee ennem kindlaks ja siis hakka sonumineerima. Nu ja sarnaseid asju ta teeb koguaeg 

6. Nu ja siis nurgapoe muuja(d) pakib(vad) asju sellises tempos, et mul oleks terve ta pood selle ajaga kokku pakitud ja teise asukohta toimetatud.

7. Nu ja siis India help desk, nad ikka aitavad sellises tempos, et pea hakkab ringi kaima. Keskmine vastusesaamise kiirus on 2 nadalat (kusjuures ei ole asi selles, et neil kole kiire oleks)

Jne. Jne.

No comments: