Thursday, April 05, 2007

0

Tana on elu vasimus peal, et kiire nadal annab lopuks tunda, ma olen ara joonud 5 tassi kohvi ja ei mitte mingit moju. Just kaisin 6 tassi jargi. Jumal tanatud, et homme on vaba paev.

Nadalavahetus moodus uldiselt toredasti Priidu sunnipaeva tahistades ja muidu valjas hangides jne.
Laupaeval oli meie kohalikus raudteetunnelis, kust ma alati oositi labi kain, umbes tund peale seda kui ma olin selle labinud keegi maha loodud, oeh, oudne. Edaspidi siis uritan seda tunnelit oositi valtida, pahasti kull.
Toonadal moodunud jube tegusalt, kole palju tood ja palju muid asjaajamise ja asju jne. Registreerisin ennast lopuks uhiskondlikult kasulikule toole ja seega voite aprilli lopus vaatama tulla kuidas ma kesklinnas parki korrastan ja muid aiatoid teen J
Homme siis lopuks kolib meile uus majanaaber Jack, et siis hoidke poialt, et ta on tore.
Ok, aga nuud lahen teise majja eurosid ostma, sest ulehomme ju Saksa.

No comments: