Wednesday, April 18, 2007

kolmapaev

Tanane paev on lihtsalt liiga kiire ja ma ei joua varsti neid asju enam ara teha mis mulle muudkui ette laotakse. Aga eks see vist ole momendil nii sest ma pean palju palju asju ennem lahkumist ara lopetama. Uks nendest toredatest uleasannetest mille ennem jargmist reedet, minu viimane toopaev siis GSis, pean lopetama on ameti- ja protseduuride kirjeldused. Appi kuidas ma ei viitsi ja ei oska selliseid asju teha. Ausaltoedles ma arvan, et valemat inimest selliste dokustaatide tegemiseks on raske leida. Ma ei tea kas te olete marganud (kaldun arvama, et olete) aga minu naol ei ole tegu just koige susteemsema inimesega ning kohati on mul enda motte selge edastamisega tugevaid probleeme (voi tuleks oelda, et kohati ma olen voimeline ennast valjendama): mis ma oskan oelda, palju onne nendele inimestele, kes hakkavad minu koostatud protseduuride jargi midagi uritama.

Aga mul on mure. Ma hakkan ikka vanaks jaama. Oudne!!! Esiteks on mul tekkinud silmade alla kanavarbad ja ma olen nuud sugavalt mures, et mis minust niimoodi saab: mu oemees hoiatas mind aasta tagasi, et Londonis elavatel inimestel vananeb nahk 4 aastat kiiremini ja kuigi ma seda hoiatust tookord tosiselt ei votnud paistab see olevat kurb tode. Teiseks vanaduse tunnusmargiks loen seda, et parast igat valjas kaimist olen jargmisel paeval megavasinud ja uldiselt motlemis ning tegutsemisvoimetu .
Vanasti ikka pidasin mitu paeva magamata vastu ei olnud nagu erilist probleemi
Nu ja siis muidugi veel sellised tegurid, et ma ei jaa enam uldiselt kuskile hiljaks, (max 15 min) eelistan valjaskaimisele kodus olla, arkan kell 8 hommikul, motlen tulevikule, koostan eelarvet ja koristan regulaarselt.

Aga eile mulle tehti veel uks toopakkumine.
Mingi tuup, kes vaitis ennast Vidal Sassoonis voi kuskil sellises kohas tootavat, kauples mind juuksemodelliks vaites, et mul pidavat vaga ilusad juuksed ja hambad ja maitea mis koik veel olema (ma ei tea mis need hambad siia puutusid a nii ta vaitis). Kusjuures see oli minu elu esimene hambakompliment.
Esialgu otsustasin ei kasuks aga hiljem hakkasin motlema, et ikka ju voiks endale tasuta ilusa soengu saada. Kusjuures ta vaitis, et nad ei tee midagi sellist millega ma ise nous ei ole. Nu onneks mul on voimalus umber moelda ja tema salongist labi astuda kui mul tuju peaks olema, see on mu tookohast umbes 10 mintsa kaugusel.

Ohtul West Hami ja Chealsea mangu vaatama!!! Hoidke minu tiimile poialt!!! Meil on voitu palju rohkem vaja.

No comments: