Thursday, April 12, 2007

elu on ilus

Tana on palju parem paev kui eile. Ajutine masendus hakkab vaikselt ara kaduma ja muidu on tore olla.
Musi joudis eile Amsterdamist tagasi ja veetsime toreda koduse ohtu: Hassu kupsetas ahjukana ja vastutasuks sundisin mina teda Eesti Superstaari vaatama. Ma ei saa uldiselt aru miks see Rivo edasi sai: hea lauluvalik ja ilus poiss kull aga laulda ta ju kull ei oska, rikkus Michael Buble laulu taitsa ara ju. Huvitav kes sellise tasemega laulja plaati ostaks? A noh, ega 500 000 eest vist vaga palju plaate toota ei saagi (ma ei ole kindel aga kuidagi tundub jube vaike summa).
Muidu on saade ju enam vahem ok, kuigi mulle jaab natuke selgusetuks miks usna mitmed neiud arvasid, et rahvale peaks peale minema poolearulised blondiinid ning kohati jai ka arusaamatuks miks moned inimesed uldse nii kaugele paasenud on?
Mina hoian poialt Annale, sest laulda ta oskab (pariselus kusjuures minuarust paremini) ja talle meeldivad madalad kingad ja mugavad puksid.
Selline ilus armas tore tudruk.

No comments: