Thursday, November 08, 2007

konsultatsioonid

Minu esimene kohting psuhholoogiga laks enam vahem hasti kuigi mine probleemide tuumani pariselt ikkagi ei joudnud. Ma muudkui pidin raakima ja raakima ja siis mul laksid koik sonad sassi ja uleuldse oli mul probleeme enda selgelt valjendamisega. Ma arvan, et ta ei saanud midagi aru mis ma seletasin. Oudne. Peale seda kui olin talle maininud et tana hommikul naiteks kirjutasin toolt lahkumise avalduse ja parast joule toole ei naase oli ta upris murelik, et kuidas ma siis kavatsen tema seansside eest maksta. Mis see kurat tema asi on? Nu igaljuhul bookisime ajad 1 kord nadalas kuni jouludeni ja arutame, et miks ma ei oska uksi olla, miks ma koike kole kiiresti tahan ja uleuldse mis mul mureks on :). Seniks aitab mind Rescue Remedy. A ja siis ma pean valtima sonasid nagu fail and failure, ta arvas, et ma kasutan seda sona kohutavalt palju ja see ei ole hea.

Nagu siis mainitud otsustasin, et ma ei joua enam tool kaia :) Aitab naljast. Tahaks kooli. Vot selline lugu. Uut tood ei ole veel, otsima ei ole ka hakanud ei tea kas tahangi. Tahaks ainult koolis kaia. Peaks enda korteri maha muuma, et enda opinguid supportida aga ma ei viitsi sellega ka tegeleda. Oudne. Momendil mu tooandja uritab moosida, et ma ikka jaaks aga ma olen veel kahevahel. Tana hommikune kohting ulemustega loppes kokkuleppega et ma nadalahetusega motlen valja mis ma otsustan ja annan neile jargmine nadal teada. Juba selleparast oleks imelik jaada, et siis ma olen nagu lapsik ebastabiilne kodani kes ei tea ise ka mis ta tahab (nu ma olengi aga ega nemad seda teadma pea).

Momendil on mul uleuldse selline tuju, et ei tahaks mitte kui midagi teha ja lihtsalt kuskile ara ja et keegi mu motted kinni keeraks jne jne. Endal on sitt olla ja siis teen teistel ka tuju sitaks ja uleuldse. Juhe koos.

Ohtul teatrisse, ehk aitab.

A ja muide, inimesi usaldada ei ole hea! Uldse mitte!

No comments: