Friday, November 30, 2007

jalle mina

Viimasel nadalal on elu kuidagi tore olnud. Ma ei teagi tapselt miks aga kuidagi usna okilt on koik sujunud ja meeleolu on kah palju paremaks lainud.

Nadalavahetus moodus nagu alati, reedel kohalikus diskoklubis jalga keerutadesja laupaeval Lakshmi orgunnitud kokkusaamisel Dirty Martinis. Ohtu oli more or less ok,
Valja arvatus see, et koik olid kole vasinud ja asi vajus usna varakult ara.
Ohtut varjutasid kahjuks Dili ja Lakshmi kodusoda ja parkimismehed, kes Hussaini autole need kollased junnid (clamp) rataste kulge panid (ma ei tea kuidas neid eesti keeles nimetatakse).
See clampi eemaldamine+trahv maksis vaesekesele 130 naela. Ja nagu sellest veel vahe oleks olnud keerasid nad Miraga koduteel sellesama auto kurvist sajaga valja, onneks on molemad terved, ja auto laks nuud ilusti lomastamisele. Vaene mees! Mis sa oskad kosta. Ei olnud ta purjus ega midagi lihtsalt libe ja pime oli nagu ta vaitis. Ja uleuldse miks M11 valgustamata on sellest ei saa ma aru.

Jargmine nadal on mul eksamid ja nuud pean hakkama nendeks valmistuma, seega see nadalavahetus moodub loodetavasti tudeerides ja rahulikult, erandiks kull tana ohtu, sest lahme Michaeliga Covent Gardenisse jazzu kuulama. Loodetavasti ei jaa me vaga kauaks sest homme tahaks hullult asjalik olla.

No comments: