Wednesday, November 21, 2007

e

Kurdeti, et ma ei blogi, eks ma siis katsun moned read kirja panna. Pohjus miks kirjutanud ei ole on lihtne nagu alati, aega ei ole olnud ja tool on ka kole kiired ajad.
Vahepeal sai 50 centi ja Enrique kontsertitel kaidud. Vaga lahe oli! Soovitan molemaid. Kaige ara. Nats pilte nendest uritustest on facebookis.
Nagu varasemalt mainitud ei viitsi ma enam eriti deitimisega tegeleda ja seetottu ei ole meestevallas olulisi uudisedi :) Siiamaani seis zero ja nii vist ongi parem. Moned inimesed torgivad aga ei nae sellel suurt motet ja ei viitsi vedu votta. Olgu omaette. Uleuldse on tunne selline, et mina ei viitsi mingi jargnevad 3-4 aastat jalle kellegiga tuhja deitida ja siis otsast peale alata. Mottetu! Uksi on ka hea. Bioloogilisest kellast on kama ses suhtes, et kui 30 ja midagi ei juthu armuvallas on alati olemas spermabank kui peaks hull titeisu peale tulema.

Eelmisel reedel sai kaidud uhel vaga wildil peol millest lahemalt raakida ei ole motet, utleme nii, et sellistele on parem mitte tihti sattuda. Lahemalt kirjeldada ei ole ka motet.

Ulejaanud nadalavahetus moodus rahulikult Brixtonis ja kodus. Puhapaeval tostsin enda toa umber jne, olin vaga kodune :)Lubasin Kaspari sopradele, et lahme uhte toredasse jazzuklubisse aga see oli, nagu saabudes selgus, viimasest kulastusest saati totaalselt ara muudetud ja vanast heast kohast ei olnud midagi jargi, pettumus :(. Nu mis seal ikka! Ehk laheb jargmie kord paremini.

No comments: