Wednesday, March 28, 2007

oka

Priit teatas eile, et ta ei saa minuga Saksamaale tulla.
Ausaltoeldes vaga nome, sest piletid on juba olemas, hotell bronnitud ja paremat pikka nadalavahetust ei tule enam niipea.
Niisis paistab, et Bremen jaab siis seekord ara, sest uksi ma ei lahe ja kedagi teist ei oska ka kaasa kutsuda. Ainuke orn lootus on Hassu, kes lubas tana uurida, et kas ta saab kuidagi moistliku aja ja rahaga Bremenist Amsterdam ja kui saab siis ta tuleb koigepealt saksamaale ja siis suundub hiljem edasi hollandisse.
Aga uldiselt olen ma nuud solvunud ja kuri ja vihane ja maitea misasja veel.
Lisaks veel tana hommikul magasin sisse, siis suutis mingi jobu mind tool arritada ja mu pea valutab ja uleuldse on sitt paev. A ja selle ma olen ka ara otsustanud, et minul hakkab ka edaspidi enda sopradest pohhui, sest mina nii ei joua, VOT!

1 comment:

Anonymous said...

Eieieii see ei tule kõne alla et sul hakkab sõpradest pohhui..mkmm. Esiteks sa ei oska nii ja teiseks ma ei luba. Sinu peale võib vähemalt alati kindel olla :D Küll kurituju kah mööda läheb.