Thursday, March 22, 2007

koolitus

Kuna eile potsatas minu postkasti e-mail:
You are receiving this message because our records indicate that as of March 20, 2007, you have not yet completed the mandatory &Anti-Money Laundering course. Please set aside some time to do so as soon as possible. If you have not completed this course by Wednesday, April 4, 2007, the matter will be escalated.
Otsustasin, et mis seal ikka teen kohe ara. Moeldud tehtud ja nuud tean rahapesust koike. Parast 2 tunnist koolitust skoorisin testist 100% (kes poleks muidugi). Tore, et nad selle meili mulle saatsid, sest seoses sellega avastasin, et meil on siin voimalik votta terve rida igasuguseid kursuseid ja seda taiesti tasuta endale sobival ajal. Superluks! Esmaspaevast alustan Access 2002 kooitusega.

Tanane hommik aga algas jallegi ilge kiiruga ja toole hilinemisega. Ma toesti ei saa aru mis mul arus oli kui otsustasin, et ma voiks aega saasta ja Liverpool streetist takso votta :). Naljanumber noh, ma oleks kondinud ka selle tee kiiremini a kuna ma juba olin ennast taksos sisse seadnud ja vihma sadas ei viitsinud ma mugavast olemisest loobuda ja labisin 15 minutise jalutuskaigu teekonna 30 minutise autosoiduga. Nuud kontoris ja algab igapaevane teema.

Kui ainult keegi opetaks Mona lugema oleks mu elu palju kergem. Mona nimelt on uhe pankuri assistant kes arvab, et ma peaks koik tema probleemid paugupealt lahendama. Ja soltumata sellest, kas ma saatsin talle vastuse voi ei, potsatab mu postkastis 10 mintsa jooksul parast ulesande laekumist uus noudlik e-mail, et Karin, ma ei ole sinust veel midagi kuulnud: ta lihtsalt ei viitsi enda e-maile avada, raakimata sellest, et lugeda.

No comments: