Wednesday, March 21, 2007

kapitalisti mured

Ma arvan, ei ma tean, et olen paanikaosakonna esinaine. Avastasin, et mu tooandja on minu maksu valesti arvestanud, st, et eelmise maksuaasta jooksul arvestati maha usna oluline summa vahem maksu kui oleks pidanud. 5 aprillil saab maksuaasta labi ja nuud on mul paanika, et mis siis saab kui nad selle raha mult uhe korraga sisss nouavad. Loogiliselt vottes peaks see ju olema firma mitte minu probleem aga jah, vana hea inglismaa, siin tulevad sellised asjad ikka sinu kraesse, mis siis, et tooandja on kohustatud maksu arvestama.
Nu ja eile pidin ma palka saama aga ei midagi: kujuta ette kui suur oli minu paanika kui pangaarvele ei laekunud sentigi ja seda enam, et summa mida ootasin klappis usna uks uhele sellega mis ma Inland Revenuele enda arvestuse kohaselt volgnen. Ma olin koheselt veendunud, et kuna maksuaasta lopp on 2 nadala kaugusel on tooandja selle vea avastanud ja lihtsalt otsustanud mulle mitte palka anda ja nii see viga tasa teha: nu eestis sellist asja ei juhtuks aga siin on selline asi vabalt voimalik. Terve ohtu tegin enda eelarvet umber (jaaa, ma teen juba viimased 2 kuud eelarvet) ja paanikat, et Hassu peab toenaoliselt enda rahakotti kergendama, et mind jargmine kuu ulal pidada jne jne.
Priidule ka juba utlesin, et toenaoliselt me Saksamaale ei lahe, sest mul on jalle eelarveauk jne jne. Uhesonaga paanika mis kole.
Ja kui suur oli minu kergendus, et kui tana hommikul tuli valja, et mingi susteemiviga ja palk oodatud summas peaks laekuma homme. Sellega siis korras seniks

3 comments:

Anonymous said...

Ma kirjutasin siia pika jutu ja see kustus ära...nutt ja hala. Ma siis alustan uuesti kulla kaasvõitlejast kapitalistinärakas...nüüd oled saanud siis minusarnaseks rahalugejaks:D Ja eriti hea et liitusid blogijatega, ootan igapäevaseid sissekandeid!

crazyfrogalex said...

kes on pisitillu?

crazyfrogalex said...
This comment has been removed by a blog administrator.