Monday, August 13, 2007

kodumaasy

Vahepeal on siis jalle eestis kaidud ja natukene puhatud, sugulased, sobrad tuttavad ule vaadatud jne. Nu voi siis kui vaga seda puhkuseks saab nimetada :). Tulin tagasi ja olin rohkem vasinud kui ennem. Onneks kallis Priit bookis meile hilinenud suvepuhkuse Mallorcale ja Ibizale (Ibiza ainult juhul kui suudan kuni selle paevani 4 korda nadalas trennis kaia :)))

Aga Eestist:

Kaisin miskil 3 katsikul, imelikul disko, hoidsin lapsi ja asi tipnes pulmadega, uhesonaga scary stuff :). Kuidagi ehmatav on fakt, et suurem osa su tuttavatest on ootamatult vanemateks saanud ja pesa punumas, isegi need, kellest seda poleks elus arvanud. Scary noh.
Ja siis oelaps on suureks ja maailma numsimaks tegelaseks kasvanud (sorry koik teised lapsevanemad). Vennakse pulmad olid eriti romantilised ja toredad. Vaga lahe stuff!
Aga kuidagi kummaline, et Eestis sellised pere jne asjad koigil nii varakult juhtuvad.
Mitte, et ma oleksin mingi pereidulli vastane nagu mu ema arvab :), pigem on lihtsalt see, et ma ei kujutaks ennast veel emana ette ja vaatamate monede kodanike vihjetele, et minu naol on tegemist lootusetu elupoletajas vanatudrukuga olen endiselt veendumusel, et mul on veel n+1 aastat aega endale mees ja laps jne soetada.
Koik ettepanekud oodatud ja lahevad kaalumisele :) :):)

Ja veel eestist:

Mulle uldiselt ei meeldi eestis kaia sest millegiparast on seal inimestel vajadus minu kallal ilkuda voi niisama sitasti oelda. Ma tean, et koik kallid inimesed utlevad, et ara pane tahele ja nad ongi jobud jne aga tead, ikka on nome olla kull kui ooklubis keegi uritab sulle vibraatorit muua vihjates, et sul nagunii partnerit ei ole ja siis esimene kulaline venna pulmas kusib su kaes, et mida sa kull seal inglismaal sood, et sa nii jamedaks oled lainud, miks su tsurkast mees kaasaas ei ole jne. Halloo. Milleks on vaja selliseid asju teha? Mitte, et ma nuud selleparast padja marjaks nutaksin voi midagi, onneks olen ma sellest faasist juba ammu ule saanud, kuid tahaks teada mis nende inimeste peas toimub.

Aga nuud olen onnelikult kodus tagasi ja keegi ei naagu igasugu mottetuste ule ja saab ennast jalle ilusa toreda ja taisvaartuslikuna tunda :) nii hea.

1 comment:

kaldrekatrin said...

.....rääkides õelapsest, siis Kaarel eile teatas, et tema tahab ka suurena arstiks saada, sest siis saab ta autoga tööl käia, mitte nagu emme ;)